♥ Dag 3 - Mina föräldrar

Jaa vart ska jag börja!
Min mamma heter Carina Almkrantz men callas Cia, min pappa Heter Kjell Granström!
Dom separerade när jag var 7 år och minns inte så mycket från det, men jag minns att jag mådde jävligt dåligt då.. haha men Efter det så blev allting mycket bättre tycker jag! :)
Min pappa bor numera i Knivsta Som ligger halvägs till Eskilstuna tror jag! Har aldrig varit där men det tar ca 45 min med bil dit! hmm, jag träffar inte honom så ofta längre men vi pratar väldigt mycket med varandra ändå!
Han är även bilfatiker.. Han har säkert 20 bilar som bara står... och det är BARA amerikanare.. och han har även en jävligt ball stil! Jag gillar det :D Många tycker att han är läskig, men det tycker inte jag :D 

Min mamma bor i Gullmarsplan med sin kille Rolf, han är väldigt snäll och är nästan som en pappa för mig! Mamma och jag har en väldigt speciell relation.. även fast än jag inte är en engel mot henne så finns hon älltid här för mig, och jag har gjort mycket dumt mot henne men hon hatar mig inte för det!
Båda mamma och pappa väldigt snälla och ger mig oftast saker när jag behöver det! Men det är inte ofta jag ber om något förutom pengar tror jag :D
haha men det finns väl inte mycket mer att säga om dom... eller?
Hahah nää men jag älskar dom.. Hehe jag är ju tvungen.. right ? (skämt åsido!!)

men är det något mer? nää tror inte det!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback