♥ Dag 2 - Min första kärlek

Min första kärlek.. haha nee det var nog mer en crush...
Jag var aldrig tsm med honom men Jag var nog kär ändå!
Det var i 6an som jag såg honom första gången i skolan... han gick i 8an
Jag viste inte vart jag skulle ta vägen.. ja jag vet, jag var liten men jag blev helt tokig..
Tror inte jag fick kontakt med honom förrns i 7an då vi träffades kanske några ggr och mina känslor bara flödade! Han hette Milko (jaa jag vet, annorlunda namn) och han var chilienare och jag tyckte han var jätte snygg, jag tror jag att var lite småkär i honom i kanske ett år, men träffade honom i kanske bara en månad om inte mindre! haha men Han är nog min första Crush! Jag kan faktiskt inte komma på någon annan!

Men min allra fösta KÄRLEK... är en annan historia!
Jag älskade honom mer än allt annat men jag förstörde det jävligt hårt!
Lucas heter han och jag var tsm med honom i 3-4 månader!
Så kär har jag nog ALDRIG varit förut... han gjorde mig lycklig på ett sett som inte kan beskrivas!
Men då kom idioten även kallad Marielle och förstörde allting!
Kan det bli bättre? ;)
haha nää men det var nog min riktigt Kärlek faktiskt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback