♥ Dag 11 – Mina syskon

Idag ska jag Presentera mina syskon!!
Jag har 2 stycken systrar med namnen Mikaela och Madelaine!!

Mickis är 24 och har en dotter på 3 år, sedan så väntar hon just nu på en liten son som ska komma i april! Hur soft som helst!! Mickis bor tsm med sin kille Tommy (pappan till pojken som kommer) i fagersjö! Nova, Hennes dotter, hennes pappa har flyttat till skåne och jag vet inte speciellt mycket mer, men han träffar iaf inte nova så mycket tror jag !

Madelaine är 22 år och Lever sitt liv!
Haha hon festar, jobbar, träffar killar och festar ;)
Kan det bli bättre? nää tror inte det!
Hon bor iaf i Gubbängen ensam just nu tror jag, eller om det är med tessan hon bor.. jag vet inte riktigt vem det är! haha menmen!

Relationen mellan oss 3 är väldigt bra tycker jag!
Vi träffas då och då, och pratar väldigt mycket med varandra!
Inget mer intressant om dom tror jag ;)
Ha det bäst!! ;)


Maddis Super som vanligt!!             Mickis oxo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback