♥ Dag 1 - Presentera mig själv

Vet inte riktigt vad jag ska skriva!
Haha men Marielle Granström heter jag och Bor i Gullmarsplan Med min mamma och hennes Kille, Har bott här i ca 5-6 år kanske! Går i Farsta Gymnasium och trivs faktiskt bra, Går Sam, Idrott och ledarskap som är en ganska jobbig linje faktiskt! Spelar handboll i Skogås HK och har spelat i ca 10 år nu! Är målvakt och Kan säga att jag är ganska bra på det jag gör :)

Jag är singel och Trivs ganska bra som det faktiskt! Man har inga speciella krav och man får göra precis som man vill när man vill! och självklart vill jag har pojkvän någon dag, men jag är ung fortfarande och borde leva livet innan jag skaffar ett långvarit seriöst förhållande!
Jag dras till äldre Killar och har nog alltid gjort det, kan bli ganska jobbigt ibland när man träffar en kille som tycker man är för ung, men ingen har klagat än så länge ;)

På fritiden brukar jag Träna, träffa kompisar, killar och FESTA!!
det är ju typ det som är roligast :D
Men nu tror jag inte det finns något mer intressant om mig!
Något mer ni vill veta? Kommentera eran fråga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback